Wat dragen wij vandaag deel XV

Vlootschouw in Terneuzen voor start 75 jaar vrijheid. Fijn weekend!!

32 likes

23 likes

Terug van vakantie, dus van mythos naar heineken & van seiko naar hamilton!

17 likes

30 likes

:stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye:

19 likes

37 likes

12 likes

Beetje werken

20 likes

Nog eens de Eterna, de kastvorm bevalt super! Het formaat is een stuk groter dan ik verwachtte en eigenlijk onvoorstelbaar voor die tijd (1937!). De diameter is niet veel maar vanwege de lange kast draagt hij veel forser dan ronde horloges.

En ik ben fan van het type bandje, al is deze 1mm te klein, kostte hij nieuw waarschijnlijk rond de €5 en is hij van plastic. Er is iets mooiers onderweg :wink:

16 likes

Fijne dag allemaal :sunglasses:

26 likes

Vind je dat gat tussen de laatste schakel en kast niet veel te groot? Ik wel, en dat is best jammer, want wel leuk op staal. Nog niet eerder gezien.

1 like

Deze vandaag! :muscle:t2:

27 likes

Hele dag de werker omgehad

6 likes

Absoluut. Maar de natobandjes die ik had besteld om op deze fiffer te dragen zijn na 18 dagen nog niet geleverd door Cheapestnatostraps. En de enige leren band van 18mm die ik heb past er niet op. Dus vandaag dacht ik laat ik eens gek doen. Zou deze er op passen? En jawel, hij past.
Maar de gaten zijn te groot, Dat is trouwens ook met leren banden al snel zo op dit horloge.

1 like

Gedragen, althans, voor 15 minuutjes!

17 likes

vandaag weer eens de Oris sixty five om de pols. Kleurt goed met de bruine band en zwarte wijzerplaat.
Peter

28 likes

28 likes

Goed weekend!

15 likes

Vind zelf die stalen band niet zo passen, doe mij maar een mesh. Lange lugs maar die ruimte stoort me niet

20 likes

18 likes