Wat dragen wij vandaag deel XV

Ook letterlijk? Ik kwam erachter dat de aanzet 17,5 mm is ipv 18

Erg mooi :ok_hand:

1 like

Denk dat het voor mij niet zou werken. Ik droeg hem altijd op een nato. Blijft wel een leuk horloge. Binnenkort maar weer eens op zoek naar één

1 like

niet de beste foto, deze doet hem alvast iets meer eer aan :slight_smile:

33 likes

18 likes

26 likes

12 likes

Ik ook. Kwartier zitten prutsen met dat leren bandje dat ik nog had liggen. Niet gelukt. Deze band zat op een vintage Seiko die ik van Eddio heb gekocht. Hij past met gemak. Wat ook weer wat zegt over de breedte van deze band natuurlijk.

2 likes

Feestje

6 likes

Da’s bijzonder, in de zin van dat je leer toch wel tussen de aanzet zou moeten krijgen

Lekker uit eten met de familie, schoonouders 50 jaar getrouwd. Daar hoort goud bij.

11 likes

Dank je! Ik hou wel eenvoud, hij had nog zonder datum gemogen van mij. Al is het bij deze wel netjes maar mijn ex was nog strakker, die was zonder datum met een parelmoer plaat. Die zwerft nog op het forum rond gelukkig :slight_smile:

Plaatje van mijn ex

30 likes

Prettige avond :+1:t2:

11 likes

:drooling_face: blijft zo mooi :metal:

1 like

35 likes

Army Watch Germany, by Eichmüller, Duitser wordt het niet! :stuck_out_tongue_closed_eyes: Goed gemaakte Chinees (100 bar=1000m!) en Japanse quartz aan boord (SII=Seiko). Band is van Bandfever. Voor dat de dollar vanwege de Griekse eurocrisis omhoog schoot, waren ze daar spotgoedkoop, hoge kwaliteit.

11 likes

Lekker man! :blush:

1 like

Absoluut kerel!

Mooi smaakvol voor die gelegenheid. Niet te opvallend. Stemmig. Goede keuze.

Gefeliciteerd met je schoonouders en eet smakelijk :+1::grin:

7 likes

Namiddagje rondkuieren in Rotterdam en ik kon het niet laten (liggen)…

Dus NA, deze leuke Casio duiker en hij zit nog lekker om de pols ook.
Al gooi ik hem binnenkort op rubber…

8 likes