Wat dragen wij vandaag deel XV

Dat bandje staat 'm goed ouwe…

2 likes

Eens…ziet er zeer strak uit. :+1:

1 like

Over bandjes gesproken, was even vergeten dat jij grote mensen polsen hebt. Dat ouwe clover bandje van je is veel te groot :laughing:

2 likes

Bwhahaha…ja dat zit er in. :rofl: Wel jammer. Ps ik weet dat @Zulu 'm ook graag wilde overnemen…:+1:

3 likes

Dit horloge is je mooiste! Hij verdient meer draagtijd man! :smile: :+1:

1 like

:joy::joy::joy:

Dank je man!

3 likes

11 likes

@zulu nog interesse? Pm even :smile::+1:t2:

2 likes

Het is een vrij stug bandje, maar ik ben ook een prutsert met twee linkerhanden. :roll_eyes:

31 likes

7 likes

Gewoon oefenen, mijn eerste bandenwissel duurde ook een eeuwigheid :upside_down_face:

Ik wissel geregeld bandjes, maar hier gaf ik het na een kwartier op. :roll_eyes:

7 likes

Dan vrees ik dat die bandjes van cheapestnatostraps ook niet gaan passen als ze van leer zijn. Die hebben namelijk quick release springbars waarvan het buitenste (niet verende) deel te breed is als je een 18mm band tussen 17,5mm bandaanzetten probeert te prutsen. Ik ben daar zelf ook achter gekomen na tijden prutsen en vloeken… De band kan er prima tussen, maar de ingebouwde springbars dus niet.

Je kan toch de standaard springbars gebruiken?

Als je die quick release dingen eruit krijgt zonder de band te beschadigen wel. Is me niet bij allemaal gelukt, maar misschien deed ik iets verkeerd.

Sweet dreams you all.

35 likes

Hij was van CNS inderdaad. Maar de banden die ik heb besteld zijn nato’s. Die hebben wat meer speling.

Ah vandaar. Ik heb geen ervaring met zulke springbars