Steinhart vandaag😜
17 likes
Haha, dat koppie is bijna net zo leuk als de polite cat. 
2 likes
Best netjes gedaan al zeg ik het zelf, de mesh band op maat gemaakt voor de Chinees (hoe ze bij die aanzet van 17,5 mm komen is me een raadsel)
21 likes
Fenomenale foto’s! 
1 like
Vroeg me altijd al af hoe zo’n witte bezel zou staan op zo een soort horloge…
Stunning 
Hoi Peter ,
Voor € 15,— was het het proberen wel waard denk ik .
Ook te krijgen in de pepsi kleuren trouwens
1 like
Zeker! Ik twijfelde tussen de Batman insert en deze witte voor mijn Sumo… het werd de Batman, achteraf gezien vind ik dit leuker
Heb de Sumo inmiddels niet meer.
1 like





️













