Motorrijden zit erop, dus over op de Marti.
Als ik zie hoeveel gastjes hier met Ajax kleding rondlopen, zal het wel meevallen. Over twee weken ligt het misschien wat gevoelig (zeker na het laatste fluitsignaal)⦠
#GoMax ⦠
EDIT: Sow, dat is snel voorbij voor Max. Zonde! 
Christian Horner is onder de indruk van de Pelagos⦠
Mooi horloge maar waar ik niet aan zou kunnen wennen is de onherkenbaarheid. Ik vind het wel fijn om een logo of merk te kunnen zien op een horloge. Dan heb je een conversatiestarter. Als er niks opstaat maar je ziet wel dat het een mooi/duur/bijzonder horloge is dan wil je ook niet voor gek staan door het een IWC te noemen terwijl het een Stowa isā¦
Of ben ik nu gewoon aan het sjacherijnen omdat Max in de muur staatā¦
Gelukkig is er geen IWC model dat hier heel erg op lijkt 
Zonder grappen, Stowa is natuurlijk een merk wat sowieso niet op straat herkend gaat worden. Slechts een select aantal liefhebbers herkennen dit soort horloges in het wild. Als je graag wil dat Jan- en Alleman je horloge herkent koop je geen Stowa maar een Big Pilot.
Los daarvan is onderscheid een Stowa zich van dichter bij wel van vergelijkbare modellen. Naar mijn mening komt geen enkel vergelijkbaar model rond deze prijsklasse (en wat daarboven) bij de afwerking van Stowa in de buurt.





















