Wat dragen wij vandaag deel XV

Motorrijden zit erop, dus over op de Marti.

20 likes

10 likes

Fijne zondag allemaal!

26 likes

Als ik zie hoeveel gastjes hier met Ajax kleding rondlopen, zal het wel meevallen. Over twee weken ligt het misschien wat gevoelig (zeker na het laatste fluitsignaal)… :yum:

1 like

Go Max Go :racing_car:

20 likes

Bruisend

28 likes

Lume, baby!!! :sunglasses:

17 likes

27 likes

Met een beetje zon verandert de wijzerplaat van zwart naar bruin in allerlei schakeringen. :heart_eyes:

26 likes

#GoMax … :sunglasses:
EDIT: Sow, dat is snel voorbij voor Max. Zonde! :cry:

Christian Horner is onder de indruk van de Pelagos… :rofl:

26 likes

20 likes

Ach, nog maar een foto’tje; tis zondag dus waarom niet?

31 likes

Krijgt veel draagtijd…heerlijk horloge :yum:

26 likes

Teleurstellend resultaat Max. Dan maar even wat positieve energie van mijn pols afhalen…

41 likes

27 likes

Daar is ie dan.:sunglasses:

Fijne avond.

22 likes

Mooi horloge maar waar ik niet aan zou kunnen wennen is de onherkenbaarheid. Ik vind het wel fijn om een logo of merk te kunnen zien op een horloge. Dan heb je een conversatiestarter. Als er niks opstaat maar je ziet wel dat het een mooi/duur/bijzonder horloge is dan wil je ook niet voor gek staan door het een IWC te noemen terwijl het een Stowa is…

Of ben ik nu gewoon aan het sjacherijnen omdat Max in de muur staat…

10 likes

Hamilton vandaag.

27 likes

Gelukkig is er geen IWC model dat hier heel erg op lijkt :slight_smile:

Zonder grappen, Stowa is natuurlijk een merk wat sowieso niet op straat herkend gaat worden. Slechts een select aantal liefhebbers herkennen dit soort horloges in het wild. Als je graag wil dat Jan- en Alleman je horloge herkent koop je geen Stowa maar een Big Pilot.
Los daarvan is onderscheid een Stowa zich van dichter bij wel van vergelijkbare modellen. Naar mijn mening komt geen enkel vergelijkbaar model rond deze prijsklasse (en wat daarboven) bij de afwerking van Stowa in de buurt.

1 like

26 likes