Wat dragen wij vandaag deel XV

Sports today :grinning:

11 likes

Dit oale ding maar weer eens. Heb 'm sinds 2009, iets met een Noorse dame en een bezoek aan London. Dit ding heeft veel mee gemaakt. Ook met die Noorse dame. Daarom is het originele bandje ook terziele. Het was vies. Heel erg vies.

Dit is een sterk horloge. :slight_smile: En gegeven m’n nieuwe waardering voor quartz, ook gewoon leuk.

Lume goed, WR goed, maat goed.

17 likes

Vandaag was de laatste keer voor mijn Old Navitimer …

23 likes

22 likes

26 likes

Ook heel mooi!

Ik ben nog ff boven gaan kijken want ik dacht: ā€œverrek, staat dat ā€œGoodyear Eagleā€ nou bij mij ook op de zijkant van die bandenā€ maar schijnbaar is de ene (horloge)ashouder de andere niet want bij mij staat er ā€œOmega Speedmasterā€ op de wangen van de banden.

1 like

Ook niet op de andere kant?
Ik heb geen idee wat er op de andere kant staat hoor. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Op staal kan je 'm er alleen niet in doen. :sweat_smile:

Neen…, beide kanten gelijk

Op leer is het ook een gepruts hoor! Ik ben ermee gestopt, staat bij mij gewoon op/in de winder

1 like

:heart_eyes:

25 likes
16 likes

Full moon at lake Garda.

Groeten
Rutger

20 likes

ik meen me een eerder topic te herinneren, zit je onder de plak? Of zit je te stoken?

Weg met dat mensch en dragen wat JIJ wilt zeg ik!

1 like

Dat klinkt allemaal wel heul spannend :stuck_out_tongue:. Als @anon50762135 dat leest?! :sunglasses:

Wel n leuk horloge!

1 like

Die stampotten kan ik nog behappen, maar dit wil ik niet weten! :hushed::stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Doen alsof

17 likes

Goede avond allemaal.
Lekker weer thuis.
Tja, wat zou ik omdoen.
Deze dan maar. :sunglasses:

10 likes

15 likes

Vandaag overgenomen van @blauwbeer:

16 likes

Wat een plaatje! :ok_hand:t2: