Wat dragen wij vandaag deel XV

Loano??? Bloemenriviera?

Ik krijg schubben op best wel intieme plaatsen van het horloge van je vrouw. Dat komt omdat ik en een guilloche, en romeins, en diamantjes, en een yildriz-dopje en een roodkoperen kroon met, eh, sja, wat is het voor vorm, zie. Er gebeurt me teveel. Oh. En de wijzers zijn veul, veuls te kort.

Dus nee, liever die best smaakvolle vintage. Ik zit me alleen af te vragen
 Ik had liever een 3 gezien in plaats van het datumvenster. Buiten dat puntje: Mooie vintage, gewook leuk. En gemaakt in een tijd dat de wijzers geen amputatie-slachtoffers lijken te zijn. Overigens mijn excuses aan iedereen die een amputatie heeft doorstaan, maar ze zijn gewoon echt te kort alsof er een stuk afgehakt is. Ik wist geen beter woord te bedenken.

Hoe dan ook ben ik na het zien van dat alles veel verbaasder over wat je aan de muur hebt hangen, maar dat terzijde.

Gewoon lekker dragen die vintage.

Dacht hier de bodem van de Oosterschelde te herkennen? :thinking:

Zo’n Japanse oesterbank.

MoggĂȘ HF, laatste dagdienst :sleeping:

7 likes

Ja. Uitvoering met bronzen bezel

Dank, ben er zelf ook gek op.

31 likes

wat mij betreft de mooiste Sixty Five ,maar ook blij met mijn uitvoering (wie weet in de toekomst :wink:)

16 likes

Dank kerel

JA, die van jou is ook echt geweldig.!
Heerlijk

1 like

Mogguh! Laatste keer deze week voordat t weekend weer begint!

25 likes

Vandaag maar eens een ouder exemplaar gepakt. Ik had hem eigenlijk al eerder weer draagtijd gegund, maar steeds weer kwam er een andere tussendoor. Nu dus wel, Seiko Titanium

8 likes

Rouen - Normandië

1 like

Mogge.

Voor straks een fijn weekend allemaal.

14 likes

17 likes

Op leer.

17 likes

24 likes

Oké, oké, die is mooier.

Goedemorgen

Wat heeft een mens meer nodig :sunglasses:

24 likes

Goedemorgen HF.

17 likes

Garoetels vanaf Kreta!

13 likes

Een frisse, droge morgen. Ik houd ervan.

28 likes

31 likes