Wat dragen wij vandaag deel XV

I’am Back tadaaaa
De nieuwe Arnie mooi ding hoor.

14 likes

Bonne soirée à tous. :+1:

8 likes

Had toch Patek Philippe gezegd. Dat had ik ook geloofd!

1 like

:joy::+1:

2 likes

Ultraman en sinds een paar maanden ook weer een trui aan…

25 likes

Ik zou dolgraag zo’n beauty willen.
Echter moet ik eerst mijn collectie uitdunnen.
Maar dat roep ik al een tijdje …

1 like

Ik vind hem prachtig!

1 like

Bovendien Engels en Kanji… :wink::ok_hand:t2:

1 like

Qui est la? Le G-Shock? :smirk:

1 like

Dank je Hans!

1 like

Nieuwe aanwinst? :heart_eyes::+1:

1 like

Leuke crosshair :ok_hand: erg mooie staat ook precies

1 like

Goedemorgen iedereen.
We zullen eens gaan werken…

21 likes

Goedemorgen en fijne dag.
Opstaan met de KoffieZenith

23 likes

Ohayo gozaimaaaaaas





29 likes

Goeiemorgen

17 likes

Goedemorgen!

11 likes

Goedemorgen vanuit het altijd mooie Buren :sunglasses:

31 likes

Help, kan geen keuze maken voor vandaag.
Het wordt in ieder geval een Seiko STO2019 Great White Shark Edition in de kleur blauw :wink:

22 likes

Ochtendwandeling :smiley:

26 likes