Maar net iets te breed zo te zien.
Beide staan prima op de Fransoos.
Moet die Duitse de boel bewaken??
Maar, maar, daar houdt ze zich toch niet mee bezig…

Mooi ding, meteen zen met de Zenith.
21 likes
Ja! 

Dat klinkt bijna als n feestdag 
1 like
Vandaag na lange tijd weer aan het werk. Wat kun je anders dan positief re-labelen 
2 likes
Geinig! Heb ik een half jaar gewoond en gewerkt. Jeugdsentiment 
1 like
Haha, werk je in een Seikoshop soms? 
1 like













