Tweede werkdag alweer, mis de vakantieš.
Fijne dag allemaal!
Het bandje is 20mm iets te breed inderdaad.
Misschien een 19mm bestellen bij Erika.
Mooie stad! Gister na een goede Caol Ila 18yo een avondwandelingetje gemaakt.
En natuurlijk nog een verse Speedy Tuesday foto!
De Samurai 
Hahaha nee, gewoon goede service van Kremer Emmenš ook een bekende van jou
Een van mijn favorieten, maar ik denk eraan om de originele stalen band er weer op te zetten. Komt dat door het weer of wordt er teveel āNatoā gedragen.
Is dat een aftermarket Saffier glas?
Foto laadt nietā¦