Dank je!
Heb ik alweer een tijdje, hier op het forum gekocht, en erg blij mee. 

De nieuwe kroko staat hem goed. Mooier contrast met de plaat dan de lichtere band. Erg fraai zo 
Donkerblauw zou misschien ook niet misstaan? Matched met de wijzers en maakt het sportief en dressie?
Oeffff😍 Blijft een leuk merk.
Ik vind de combi met dat distressed leer echt heeeeel erg smakelijk hoor. Geeft hem robuuste stoere en warme vintage look. Fan van 

Eens! En dankjewel!
Mmm. Het is misschien mogelijk maar donkerblauw heeft de eigenschap om echt van de pols af te springen. In dit geval complimenteert de band het horloge maar daartoe blijft zijn rol ook beperkt. Gewoon puur dress. Ik kon helaas geen enigszins betaalbare band vinden zonder zichtbare stiksels maar ik ben zeer tevreden met deze band.
Thanks, ja staat 'm ook goed
Klopt wel idd, met goud geeft dat een mooi effect, met deze mss wel niet.
Mooie combi zo.
Mijn NA vanmiddag binnen gekomen, met dank aan horloge vriend Frank @HorlogeHalle 

Deze mooie Tissot Ballade Chronometer. Ik ben er dol mee 
Welterusten en/of werkze !

PS: aan mooie Hirsch Duke band gezet.
Vandaag de mijn nieuwe Seiko die ik van @anon97633772EVHF heb overgenomen. Ben erg onder de indruk van de afwerking.
Super coole duiker.
Gefeliciteerd. Zier er gaaf uit
. Nice sunburst 




unboxinggevoel toen de horlogedoos openging















