Wat dragen wij vandaag deel XV

Dank je! :blush: Heb ik alweer een tijdje, hier op het forum gekocht, en erg blij mee. :+1::blush:

2 likes

25 likes

:tada::dancer::rainbow: unboxinggevoel toen de horlogedoos openging :smile:

27 likes

De nieuwe kroko staat hem goed. Mooier contrast met de plaat dan de lichtere band. Erg fraai zo :blush:
Donkerblauw zou misschien ook niet misstaan? Matched met de wijzers en maakt het sportief en dressie?

1 like

Oeffff😍 Blijft een leuk merk.

Blijvertje, kadootje van m’n vrouw

25 likes

Ik vind de combi met dat distressed leer echt heeeeel erg smakelijk hoor. Geeft hem robuuste stoere en warme vintage look. Fan van :wink::blush:

1 like

Eens! En dankjewel!

Mmm. Het is misschien mogelijk maar donkerblauw heeft de eigenschap om echt van de pols af te springen. In dit geval complimenteert de band het horloge maar daartoe blijft zijn rol ook beperkt. Gewoon puur dress. Ik kon helaas geen enigszins betaalbare band vinden zonder zichtbare stiksels maar ik ben zeer tevreden met deze band.

Thanks, ja staat 'm ook goed

Klopt wel idd, met goud geeft dat een mooi effect, met deze mss wel niet.
Mooie combi zo.

Mijn NA vanmiddag binnen gekomen, met dank aan horloge vriend Frank @HorlogeHalle :blush::+1:

Deze mooie Tissot Ballade Chronometer. Ik ben er dol mee :heart_eyes:

Welterusten en/of werkze !:sunglasses::+1:

PS: aan mooie Hirsch Duke band gezet.

35 likes

Mooi!

Lang donker ondertussen, vind dot dag/nacht ritme wel aangenaam.

25 likes

Moggê HF

20 likes

Werkplicht wacht weer!

29 likes

Eindelijk terug van een servicebeurt Speedmaster triple date. Fijne dag allemaal :+1:

28 likes

Goedemorgen

31 likes

Vandaag dit fijne horloge weer eens om. Werk ze!

21 likes

Vandaag de mijn nieuwe Seiko die ik van @anon97633772EVHF heb overgenomen. Ben erg onder de indruk van de afwerking. :+1: Super coole duiker.

32 likes

Gefeliciteerd. Zier er gaaf uit :ok_hand:. Nice sunburst :+1:

2 likes

Goedemorgen, een fijne dag. Het ziet er mooi uit :sunglasses:

20 likes