Vind je het raar met zo een bandje 
1 like
This beater can’t be beaten!
1 like
Zeker een fijn horloge en heb die versie ook gehad.
Draagt prettig.
He he sunny, dan ben jij zelf waarschijnlijk ook het blijvertje van jouw vrouw 


2 likes
Vandaag hele dag op pad.
Naar het noorden van Nederland vandaag met een kist vol moois en een bumper om de pols
31 likes
Stuur maar weerterug, heb spijt 

Enjoy Harry, hij je gegund!
1 like
Vandaag weer eens een modemerk, maar met enige stijl.
Fijne details, zoals de blauwe wijzers alsmede de kroon.
11 likes
Oei, das vloeken in de kerk hoor !
Mooi horloge, inderdaad mooi de blauwe wijzers.
Als er een nodate versie zou zijn…
Welk deel bedoel je precies?
Het Boss deel ?
Ligt geloof ik heel gevoelig hier 



















