Wat dragen wij vandaag deel XV

Terug een BC Jaco!
Mooi hoor.

1 like

Klopt John. Mij eerste Oris kocht ik van jou. Nu weer terug bij de BC. :smiley:

1 like

18 likes

18 likes

10 likes

Seiko mod

10 likes


Avond switch

28 likes

Avondwissel, dacht de zon ook:

7 likes

20 likes

Mine says hi

13 likes

Deze vandaag

15 likes

7 likes

Nog steeds.

16 likes

Alweer.

27 likes

Hier ook

31 likes

30 likes

14 likes

Prima campingklokje

14 likes

GS Hi-Beat hier. Wel een oudje, maar dat mag de pret niet drukken…

27 likes

Dat zijn vaak de mooiste :wink:

2 likes