Wat dragen wij vandaag deel XV

Blauwe telefoon? :wink:

1 like

Prachtig, hierbij de mijne :smile:

19 likes

Heb je en weer met z’n Cartier… tsja ā€˜t wordt saai maar dat ding is niet van m’n pols te slaan…!

31 likes

16 likes

10 likes


Hamilton weer eens op de originele nato, misschien toch maar naar het blauwe, de twijfel blijft :thinking:

15 likes
27 likes

Vandaag een goed geconserveerde vintage Bitunia.

11 likes

De FOIS op een nieuwe Molequin band!

28 likes

Het is altijd wel ergens pannenkoekendag. Toch?

20 likes

Die zou ik dan weer laten vacumeren en 20 jaar wegleggen (of langer) :face_with_hand_over_mouth::stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Lekker tripje van 3000 km maken met de Southwest Chief :us: Groeten uit New Mexico!

14 likes

17 likes

avond kiekje van de Casio

8 likes

17 likes

Vond het wel mooie die blauwe indexen. :smile:
Het zijn trouwens blauwe slingers :baby:t3::tada:

1 like


Een prettige avond allemaal.

12 likes

Ik vind het ook wel wat hebben. :grin:

Slingers vanwege een bijzondere gebeurtenis thuis?
In dat geval: gefeliciteerd. :+1:

1 like

Yesss, een prachtig zoontje :grin:
Dank je wel :+1:t2:

1 like

Ik had al zo’n vermoeden :innocent::smile:

1 like