Wat dragen wij vandaag deel XV

Net op!!

10 likes

Mooi ding. Genùve is later bijna synoniem geworden voor alles wat uit Zwitserland kwam en “budget” was.

De GenĂšve die ik heb heeft gouden uurmarkers en
een pie pan wijzerplaat. Dat was echt luxe, niveau van de Constellation.

2 likes

14 likes

Dat was mijn eerste gedachten inderdaad.

Die van mij komt uit mijn geboortejaar en is gezien de leeftijd in een zeer goede conditie (zeker nu na service) en derhalve speciaal voor mij. Ik ga bij (het kiezen van) een horloge vaak voor de “looks”, puur op instinct af eigenlijk. Als het ontwerp me aanspreekt dan pas verdiep ik me in het uurwerk en andere zaken. Met die benadering merk ik dat ik, toeval of niet, best vaak bij de meer eenvoudige (en robuste) uurwerk ontwerpen uitkom.

Vintage en modern. Bewezen uurwerkjes zeg maar.

1 like

Deze oude Lasita, nog steeds een horloge dat ik graag mag zien.

27 likes

Vanwege het topic over de nieuwe seiko 5, de SKXmaar weer eens omgedaan. Dit icoon kent geen opvolger.

14 likes

Goede keuze :ok_man:

Welterusten allemaal en als je aan het werk bent een fijne dienst :+1:

26 likes

In de nacht met de Sixty Five.


En wat spelen mer de telefoon :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Nog Ă©Ă©n dan :grin:

28 likes

Ik hoop wel dat het iets comfortabeler gaat dragen wanneer het naar met pols is gevormd. De rubber is niet zo soepel. Maar staat inderdaad wel goed :slightly_smiling_face:

Heb je al geprobeerd om deze in heet water in een glas te leggen zodat de vorm er een beetje in kan komen

:face_with_monocle:

NA van Crepas net binnen, Titanium diver :star_struck:

9 likes

Vandaag de NA van gisteren
 blij dat ik een dag eerder niet de Omega Seamaster 300m met blauwe rubberen band heb gekocht! Daar was ik zeker weten geen 3600 keer (het verschil in euries bij de AD) blijer mee geweest :stuck_out_tongue_winking_eye:

Plaatje


15 likes

26 likes

Een goedemorgen vanaf de pont

19 likes

Mogge.


Fijne dag allemaal.

16 likes

Goedemorgen HF! Vandaag mag de zoemer weer eens om. Fijne dag!

14 likes


Morning

18 likes

14 likes