Wat dragen wij vandaag deel XV

1 like

Si senor!

De Tudor Pelagos 5-liner.

19 likes

Staat je goed :grin:

1 like

Zo, die is kundig en sympathiek gepolijst.

Enig idee door wie?

2 likes

Zeker. De horlogemaker in kwestie zit zelfs op HF, maar hij gaat het niet op prijs stellen als ik zijn naam deel.

Hij is gisteren teruggekomen van een Rolex service bij S&C in Amsterdam. Ik ben ook heel blij met de kast! Voor mij één van de gaafste aspecten, die dikke brush erop.

24 likes

Tudor Pelagos 25500tn Two liner

21 likes

Vandaag de nieuwe Omega, ben er erg blij mee. :slightly_smiling_face:

29 likes

Mooi van eenvoud .

Prachtige Speedmaster, gefeliciteerd met deze icoon en veel plezier er mee. Z’n eerste reis met de Lego Space Shuttle?:grinning:.

1 like

Dank, het is echt een mooi horloge en band maakt het af.
Mocht even het lego van zoonlief lenen, maar moest dan ook een foto maken met zijn horloge en Ironman moest er ook nog op. Uiteraard ook gedaan. :slight_smile:

Morgen wellicht nog een paar foto’s maken, vandaag deels druk geweest met iemand zijn Pellikaan.

2 likes

Haha geweldig, nog veel plezier daar!

1 like

17 likes

download (7)

2 likes

Blijft kwijlen deze gouden pracht

12 likes

20 likes

Een dergelijk horloge heeft dat toch ook niet nodig.
Zo’n merk, de geschiedenis, de kunde, RLC, het imago, etc. :wink:

Wellicht ook wel bang om besmet te raken,… :slight_smile:

2 likes

Dit vind ik nou echt zo’n gaaf horloge. Heb je deze gekocht toen ze nog betaalbaar waren. Ik heb er wel eens naar gezocht en schrok van de prijzen

1 like

Betaalbaar is een lastig begrip. Ik ben bang van niet, maar ik wilde deze per se hebben. Referentie geboortejaar, de lollipop, voor mij het perfecte sportmodel. Ik ga deze nooit meer verkopen maar ik verwacht dat de prijzen nog meer gaan stijgen.