Wat dragen wij vandaag deel XV

Met recht een mega topper. Geniet ervan kerel

2 likes

Fijne nacht iedereen!

12 likes

Je hebt een goede wedstrijd uitgekozen! :+1:

1 like

Wow!!!

2 likes

Mooie collectie! Stel hypotetisch, je zou er drie mogen houden en de rest weg moeten doen, wat is je top drie?

Rolex Submariner, Omega Speedmaster en Omega Seamaster

1 like

Tnx. Reden van vraag: Ik heb een groot deel van je collectie zelf ook gehad, behalve de Tudors. Om de een of andere reden hebben de meeste Tudor modellen mij altijd minder getrokken. Echter, door al die Tudor foto’s van jou hier op het forum ben ik nu toch wat aan het twijfelen om er eens eentje te proberen. Vroeg mij af hoe ze zich bij jou verhouden tov de rest.

1 like

14 likes

Ik vind de Tudor’s fantastisch! Ben ook blij met de Black Bay en de Pelagos deze week binnen gekregen. Kunnen mijns inziens prima naast elkaar en naast de Submariner.

Nog even korte toelichting:
De Submariner is mijn grail. De Speedmaster is mijn all time favourite. En de Seamaster vind om heel cool ivm James Bond. Als ik de Seamaster Professional 300m om doe dan begint het James Bond anthem met de trompetten zich af te spelen :sunglasses:

3 likes

!

Vandaag naar de dolfijnen toe in Harderwijk

17 likes

24 likes

Fijne zondag :+1:

21 likes

Morge alle !

15 likes

Vandaag mijn Casio… zo’n tof ding voor € 24,95 ( ja dat is incl. € 5 korting ) met al zijn functies en 10 jaar batterij leven :heart_eyes:

15 likes

Waar heeft @TimeLapse dit bandje gescoord als ik vragen mag? Staat goed op de Padi :sunglasses:

1 like

Veel plezier met de Flippers :+1:

1 like

Mag jij dat vragen? Ja, dat mag jij vragen :joy:

Watchgecko French Zuludiver.

1 like

5 - 2!

2 likes

Geweldige combinatie :heart_eyes:

29 likes

13 likes