4 likes
Het is maar net waar je de grens van Europa legt.
Buiten dat is het wel een erg mooi horloge.
1 like
Ach ja, soms moet je een gokje wagen…
Wel een leuke Citizen, net zo zeldzaam als de gele Orients denk ik
Rubber wint het vandaag, heerlijke combinatie met de gouden accenten van de BB58. Lastig op de foto vast te leggen.
26 likes
Wat een beauty 
1 like
Ziet er plat uit, handopwinder?
8mm plat en kwarts 
1 like
Je bedoelt de M-force?
1 like
Oostblok kwarts, moet zeggen dat ik daar niet echt bekend mee ben 





















