Wat dragen wij vandaag deel XXVII

Prachtige wijzerplaat :+1:

1 like

Prettig wee… Onee… fijne woensdag dan maar :slight_smile:

20 likes

Hey Popeye! Werkze man!:+1::slightly_smiling_face:

Je mist trouwens niets aan de huidige zomer hier. Het is bloedverziekend heet met zelfs 's nachts 23 graden. Bij ons binnen is het 28 graden. :sweat_smile:

1 like

Nu alweer warm…

30 likes


Fijne dag allemaal!

12 likes

Mogguh :hugs: maak er een mooie dag van.

38 likes

Gezond ontbijtje. Werk ze vandaag!

17 likes

30 likes

Goedemorgen

11 likes

27 likes

De coole Luch uit Minsk.

19 likes

Een mooie dag allen.

23 likes

25 likes

20 likes

Van staal naar stof:

24 likes

Pff, warm!

9 likes

Deze 5 digit sub :sunglasses:

26 likes

Goedemorgen allen! :sun_with_face:

12 likes

M’n “koele” Seamaster, fijne dag allemaal!

40 likes

Vandaag een mooie, witte plaat:

20 likes