Wat dragen wij vandaag deel XXVII

Op een Barton strap

9 likes

Leuk om te zien. En ik mis hem nog steeds, dat tikken was best relaxed :sunglasses:
Nooit opwinden en/of op tijd zetten trouwens ook…lang leve kinetic.
Dikke stevige knol hoor, kan volgens mij echt alles hebben :+1:t4: Persoonlijk zou ik hem nooit wegdoen, zeker niet met jouw baan.

3 likes

20 likes

Toch maar weer deze :sunny: als bureau-tijger

12 likes

11 likes

Lekker hoor :ok_hand:t2: Weer toegeslagen :blush::sweat_smile::grimacing:

1 like

30 likes

11 likes

Ja dat is een nakomeling… heel verhaal maar komt erop neer dat ik hem een maand onderweg had :sweat_smile:

Ik weet dus niet of hij lang mag blijven met alle concurrentie inmiddels :grimacing:

1 like

Lume at the loo :stuck_out_tongue_winking_eye:

30 likes

Voor het eerst sinds de Corona-maatregelen half maart, vandaag voor het eerst weer in het OV. Compleet met mondkapje

13 likes

Goedemorgen HF, wat ben ik blij met deze Aqua Terra… :heart_eyes:

35 likes

Haha snap ik en deze gaat het zeker niet winnen tussen al dat andere geweld ben ik bang maar wel een mooi horloge :muscle:t2:

1 like

Tnx Luuk. Zal hem straks eens in bad doen. Fris is anders zie ik :smiley::+1:

1 like

19 likes

Tijd voor een bakkie koffie op het strand, heerlijk zacht windje hier voor de nodige verkoeling

7 likes

10 likes

Zwemdoop voor de Casio✌

16 likes

Vandaag na lang wachten en gedoe met DHL eindelijk de Dan Henry 1962 om mijn splinterpolsen! Leuk bandje erop, dus een top horloge voor vandaag!

17 likes

Mooie dag allemaal :+1:

30 likes