Helaas geen likes meer, maar bij deze hartelijk dank!

1 like

12 likes
Thanks man! 
1 like
Hele mooie GS
1 like
Zeker weten! 
Heel erg mooi zon ouwe seiko. 
Maar ehh… klompen?
2 likes
Absoluut! Bijna een jaar geleden verkocht, maar gelukkig terug kunnen vinden. 
Ja, om en rond het huis draag ik klompen. Lekker makkelijk. 
6 likes
Groot gelijk. Heerlijk, die klompen.
3 likes
Precies! 
Die visjes zijn echt gaaf!
1 like














