Wat dragen wij vandaag deel XXVII

Zwembad, even de NA testen op waterdichtheid :face_with_monocle:

1 like

28 likes

Color-coordinated SKX :wink:

12 likes

Pfff, even afkoelen maar weer :sweat_drops:

19 likes

En we plonzen weer :sweat_drops: :sunglasses:

30 likes

in de hangmat…

23 likes

8 likes

14 likes

Kom jij van oorsprong van de boerderij? Of ben jij gewoon…

Hillbilly

:smile:

Hele heisa over klompen. Lekker belangrijk! :joy:

8407880_1888948666

:netherlands: :tulip:

6 likes

Niet op de boerderij, maar wel in een klein dorpje in het Groene Hart. :blush:

1 like

Klompen zijn top👌

3 likes

Vanochtend:

26 likes

Universal Geneve Compax!

25 likes

Fijne avond!

14 likes

Het goedkoopste horloge uit mijn verzameling. Maar krijgt veruit de meeste polstijd.
Goedkoop is niet altijd duurkoop.

21 likes

Lekker een weekje vrij :sunglasses:

Avondwissel

29 likes

21 likes

Mooie band en mooi horloge. Zie dat ding nog steeds wel graag eigenlijk :heart_eyes:

Nou Menno - heeft even geduurd maar ik was je verzoek niet vergeten… En ik ben het met je eens

Hoewel ik hem niet alleen mooi, maar vooral ‘anders’ vind dan de krampachtig marketinggestuurde designs, hommages en simpelweg klonen die hier soms in rijen voorbij rammelen :wink:



14 likes