Wat dragen wij vandaag deel XXVII

19 likes

27 likes

Ready for kick off…:soccer:

11 likes

Heerlijk koel Ameland! :smile:

14 likes

Dank u! Bij gelegenheid zal ik de voorloper best een keertje willen passen.

1 like

Mijn biermerk is ook anders, Westmalle i.pl.v. Hertog Jan😀. Mijn Seamaster mag je wel een (1) keertje passen!

1 like

12 likes

Das aardig Hans maar… omgeving Emmen?

1 like

Emmen is inderdaad wel heel ver😀, mijn vader is geboren in Klazienaveen. Hertog Jan komt toch ergens uit het zuiden?

Een bizar model :upside_down_face:

Op zoek naar een leuke nieuwe woning, daar had ik wel Sinn in!

24 likes

Tja… dank je?

Het is inderdaad een zeldzaam model, komt uit de jaren 80/90. Er is een Automatic versie (niet te vinden, uiterst gewild bij Sinn adepten) en deze kwarts versie die ook niet vaak in het wild te vinden is.
Zie: https://wornandwound.com/affordable-vintage-sinn-809-aut/

Maar bizar heeft ook de betekenis van zonderling, raar, grillig, vreemd. Tja, dan is hij inderdaad nogal eigenSINNig, met de witte bezel en de zwevende indices.

Ik kende deze ook niet, is op de Sinn site alleen te vinden in de archieven:
https://www.sinn.de/en/Modell/809_Aut.htm

Werd op het spoor gebracht door een post ergens met de Spinnaker Boettger. Deze site geeft aan dat dit horloge is gebaseerd op deze Sinn.

Hoe dan ook, een speciaaltje…

9 likes

11 likes

Eindelijk even wat afkoeling vanavond

9 likes

Alle buien langs ons heen gegaan, geen druppie :roll_eyes: dan maar weer afkoelen in het zwembad en een lekker frisse douche na :droplet: en ach, meteen even de world time op een frisse rubber band geslingerd. Blijft toch zalig, zo’n rubberen band :ok_hand:

8 likes

Vandaag binnen gekomen.
Dus even showen deze sexy speedmaster.

21 likes

Dat is het zeker, ik ben er nog niet over uit. Aan de ene kant eigenwijs (hou ik wel van), aan de andere kant zijn de verhoudingen, eh uit verhouding met die hele korte wijzers.

Maar goed, soms moet je ergens aan wennen. Ik moest eerst helemaal niets van duikers hebben nu heb ik er een handvol :grin:

1 like

Ja, die snap ik wel. Hoewel het recht van boven nog wel meevalt hadden ze zeker wel wat langer gemogen. De minutenwijzer had best overtuigend onder de indices door mogen gaan.

1 like

Heel mooi, veel draagplezier.

1 like

De nieuwe :+1:

9 likes