Wat dragen wij vandaag deel XXVII

Jong!!! :wink:

1 like

Da’s een mooie Punmantagne!

:smile:

1 like

Punintended :joy::joy::+1:

Geniet van je week :sunglasses::+1:
Zelf nog een paar nachtdiensten maar ook dan weer een week vrij :relieved:

21 likes

Fijne dienst man

Welterusten voor straks HF’ ers of een fijne dienst als je moet werken :+1:

21 likes

Schitterend vastgelegd! :heart_eyes::+1:

2 likes

13 likes

Succes met je nachtdienst! Ik ga lekker pitten :astonished:

1 like

Mooi hoor, waar is dat?

Alles eindelijk af en slapen… :slightly_smiling_face:

Of werkze, als je nog aan de bak moet.

:+1::wink:

22 likes

Goedemorgen. Nog één dagje en dan weekend…! :beers:

28 likes

Mooie foto :star_struck:

1 like

Goedemorgen

12 likes

Goedemorgen

16 likes

Haarzuilens, kasteel de Haar :european_castle:

Dankjewel. :+1:

1 like

Weer terug op t vertrouwde ‘nest’ zie ik.
De deur van het chateau weer achter je dicht getrokken dus? :smiley::+1:

1 like

Leuk ding… zeker de diversiteit vd dial :star_struck:

35 likes

Ik kreeg gisteren uit het niets een lieve pb van @sq100, die deze combinatie zo geweldig vindt.

Deze foto’s draag ik op aan jou, vent. :facepunch:

20 likes


Goedemorgen allen, Seiko SKX013 op een NATO

11 likes