Wat dragen wij vandaag deel XXVII

Yes :star_struck:toffe combinatie.

1 like

Goede morgen :smiley:


Fijne dag allemaal :sunglasses:

16 likes

Top Han! Ik ben om, ben direct aan de slag gegaan en knipte helaas iets te veel weg, maar dat mag de pret niet drukken!

5 likes

:joy:

Wat een bizarre Seiko. Is dat zo’n kinetische?

1 like

Vandaag een rode datum dus een rood Barton bandje aan de Pelagos :heart: :wink:

14 likes

Nee, het is een 7N36 uit de SHC serie, SHC032 als ik het goed zeg. Komt standaard op een mooie jubilee, maar die heb ik er helaas niet bij.

2 likes

Tnx :smiley::+1:

1 like

Tof!

1 like

24 likes

Mag hopen dat je een hor in je raam hebt :roll_eyes: gisterenavond weer lekker even een uurtje buiten gezeten en ik tel momenteel 32 muggenbulten :face_with_monocle:

1 like

GS bokeh… :grinning:

23 likes

Morgen! Weekenddddd

17 likes

Fijne dag!

21 likes

Obtbijtje met n gekookt homemade eitje

24 likes

32 likes

Laatste dagje en dan weer lekker weekend. Moet er altijd wel weer ff inkomen na 3 weken vakantie :rofl:

13 likes

Flink hard! 42 min gekookt :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

De Speedy op een zomers strapje

29 likes

Potverdikkie. Dan dacht ik het dus toch goed. Ik ben daar vorig weekend geweest :sweat_smile:. Maar ik twijfelde even, deze hoek kwam me niet direct bekend voor!

15 likes