Wat dragen wij vandaag deel XXVII

20 likes

20 likes

Goedemorgen :slight_smile:

34 likes

25 likes

11 likes

16 likes

Goedemorgen :+1:

32 likes

9 likes

Hoezo mooie lichtinval…

1 like

13 likes

Fijne vrijdag.

20 likes

8 likes

Golden Champagne

19 likes

19 likes


Nog steeds blij mee, ook met de stalen band trouwens.

22 likes

:+1:

Mooie combi…:+1:

1 like

Ha Roy,

Inderdaad weer terug, maar niet voor lang… :smiley: Over een week of twee gaan we weer terug, om de tweede helft van de vakantie af te maken. Kan haast niet wachten! :ok_hand: :wink:

2 likes

25 likes

Mooi ding!

1 like