Wat dragen wij vandaag deel XXVII

Even bestelling in de* stad ophalen:


*Maastricht boven alles :wink:.

6 likes

Mijn mod is onderweg: nog een andere secondewijzer, bandje en een nieuwe insert en dan is 'ie klaar. Als ik de leveringstijden moet geloven ongeveer in oktober…

6 likes

18 likes

Vandaag een degelijke duiker om de pols

10 likes

Ik pas wel even op het château :european_castle: hoor :wink:! Het is weer goed toeven aan de westkust :fr::sunny::sun_behind_rain_cloud:, afgelopen week zelfs beter uit te houden dan in Nederland begreep ik.

Gisteren op Île de Noirmoutier heerlijk genoten van de lokale specialiteit :oyster:, vergezeld van een lekkere frisse Muscadet uit de regio :yum::yum:

On topic: de Bulova SS is misschien niet de meest voor de hand liggende vakantie beater maar gaat steevast mee voor de ‘flaneer-momenten’… :sunglasses::stuck_out_tongue_closed_eyes:

18 likes

6 likes

Fijne dag allemaal!

34 likes

Effe switch naar deze :sunglasses:

16 likes

De NA eerste dagje mee naar werk.

31 likes

26 likes

Marti jaren 70.

19 likes

18 likes

14 likes

30 likes

1 van mijn favoriete wijzerplaten.

26 likes

Gister mijn nieuwe aanwinst in ontvangst genomen! Maurice Lacroix Les Classiques Automatic.
Meer ML liefhebbers hier?

14 likes

Dat is een mooie wijzerplaat…:+1:

1 like

Weekend HF.

:beers:

19 likes

Na zon lange rit op en nu neer heb ik wel echt een kroontje verdiend

21 likes

Vind ik ook onder mijn auto en fiets… :stuck_out_tongue_closed_eyes: De Citizens van mij zitten op staal.


7 likes