Wat dragen wij vandaag deel XXVII

Dank je wel, het moest er toch eens van komen. :slightly_smiling_face:

1 like

Nachtdienst #5

20 likes

Welterusten voor straks of een fijne dienst als je moet werken :+1:

17 likes

Thanks, geniet jij ondertussen van die prachtige SATmariner :star_struck:

2 likes

12 likes

5e nachtdienst? Respect :fist: werk ze!

2 likes

Ben er met dit weer ook erg blij mee… :smile:

Doe er altijd 7 en dan ook weer 7 dagen vrij. Dus dat is dan weer heerlijk.

3 likes

Hola mannen… ik ben te laat vandaag… :grimacing::sweat_smile:

… maar nu ik er toch ben…Welterusten, of werkze als je nog aan de bak bent. :+1:

Tot morgen!:wink:

25 likes

14 likes

Goedemorgen

17 likes

31 likes

31 likes

Aan het werk vandaag.

16 likes

Tja, de NA is voorlopig niet van de pols te slaan :sun_with_face:

13 likes

:slightly_smiling_face::+1:

29 likes

Wel eens getest?

2 likes

Fijn weekend! :sunny:

30 likes

Nee, dat doen we hier niet.
30 mtr val geeft toch wat kans op letsel.
Oefenen tot iedereen is ingestrapt en “ready to launch”. Vallen doen we in het trainingscentrum van een meter of acht. :slightly_smiling_face:

5 likes

21 likes