Dank je wel, het moest er toch eens van komen. 
1 like
Thanks, geniet jij ondertussen van die prachtige SATmariner 
2 likes
5e nachtdienst? Respect
werk ze!
2 likes
Ben er met dit weer ook erg blij mee… 
Doe er altijd 7 en dan ook weer 7 dagen vrij. Dus dat is dan weer heerlijk.
3 likes
Hola mannen… ik ben te laat vandaag… 

… maar nu ik er toch ben…Welterusten, of werkze als je nog aan de bak bent. 
Tot morgen!
25 likes
Wel eens getest?
2 likes
Nee, dat doen we hier niet.
30 mtr val geeft toch wat kans op letsel.
Oefenen tot iedereen is ingestrapt en “ready to launch”. Vallen doen we in het trainingscentrum van een meter of acht. 
5 likes















