Goedemorgen allemaal.
35 likes
Goedemorgen allen!
En deze is voor @RLC want hij is nog maagdelijk blinkend, morgen zal dat anders zijn 
41 likes
Ziet er top uit zeg …
Prachtig
1 like
Fraai horloge! Heb je een andere metalen band erop gekocht? Hij kwam toch eerst met een beads of rice bracelet?
Wat een heerlijk horloge man!!!

Volgens mij kan deze ook echt elke band hebben…
1 like
Sinds kort kan je alle banden los bijkopen, waaronder deze ‘oyster’ .
Prijs is 160 euro (ook voor de BOR) dus niet heel erg schokkend. Kan ik mooi afwisselen. Ze zijn uitgevoerd met QR end-links dus kwestie van seconden. Ik heb nog een Barton besteld en heb een sailcloth met QR… kan nu dus alle kanten op. Op weg naar een one-piece collectie 
3 likes
Erg mooi!
1 like

















