34 likes
Heel veel geluk met je nieuwe Rolex.
1 like
Een van de weinige knappe harleys. Heel gaaf
horloge past er perfect bij 
1 like
Niet al te best
gras is behoorlijk geel…
Jij aan de Rolex? 
2 likes
Seiko gaat lekker met die SPBtjes. Bijna dagelijks wel een nieuwe hier op het forum.
Misschien moest ik er er ook maar eens een halen… 
2 likes

















