Van harte gefeliciteerd met de NA, prachtig horloge!
Heb je er lang op moeten wachten? 
2 likes
Longines Hydroconquest, maar nu draagt m’n iiiiijskoude Peroni hem even tijdens het browsen van het forum 
13 likes
Gefeliciteerd 
1 like
Na een avondje pokeren met winst naar huis en nu tijd voor bed. Al dat bier en de sigaren zijn wel genoeg geweest!
20 likes
Goedemorgen.
De Zenith weer eens om de pols.
Wordt hij verkocht, prima.
Wordt hij niet verkocht ook prima.
24 likes






















