Matching broek.
Ongeveer…voor mij ruim, ik vind rechthoek al gauw richting kleinbeeld, een andere rolfilmcamera die ik gebruik(te) is 6X6 (Rolleicord). Ik heb ook zo’n houten handvat, voor los gebruik, landschappen etc. erg fijn. Inderdaad wat OTopic enne horloges? Gewoon met iPhone
Ik ben er ook heel blij mee, nooit gedacht dat deze wijzerplaat zomaar te bestellen zou zijn.
Tja zo’n prachtige Rollei staat bij mij ook te niksen - en hier gewoon alles - inclusief watch shots - met die slimme telefoon. Sick eigenlijk
Hoi Hans, en wat een gave Rolex is dit toch! Ik vind het zo leuk dat jij als ‘Omega man’ toch bewust voor deze Rolex hebt gekozen en er vervolgens ook nog heel erg blij mee bent. Toch weer een mooi bewijs dat alles niet zo zwart/wit is als sommigen doen geloven. Bij mij hetzelfde; Rolex prachtig en Omega ook prachtig, maar van allebei lang niet alle modellen. En Oris… laten we Oris niet vergeten! Wat een mooie hobby hebben wij!
Fijne avond!
Fotoreportage
Omega maakt wel een beleving van een Nato bandje
Leuk om nu te kunnen wisselen.
En uiteraard om de pols:
Nieuwe strap voor mijn Exospace ontvangen, een prachtig handgemaakt vakwerk van Brend @vintage4all .
Bandje vandaag binnengekregen. Gepriegel en Erika en haar familie wel 20 keer vervloekt, maar hij zit.
Dank je wel Harry, ik weet nog dat je me al heel lang geleden hebt gewezen op 36 mm Datejusts en dat ik antwoordde dat ik ze aan de kleine kant vond. Hier ben ik dus helemaal op teruggekomen en geniet nu volop van m’n DJ 36 mm. De Silver Pie Pan dial en de glimmende blokmarkers waren doorslaggevend voor de keuze van deze Rolex.
Op een of andere wijze blijft Omega wel m’n favoriete merk, maar Rolex hoort er nu ook bij. Oris houd ik even op de achtergrond. We hebben echt wel een mooie hobby!
Fijne avond Harry!
Heb ik je NA gemist? Nice!
Mooiste uitvoering! Geniet ervan
lekker hoor