Wat dragen wij vandaag LI

Fijne dag allemaal!

20 likes

16 likes

26 likes

Nieuwe aanwinst :smiling_face_with_three_hearts:

25 likes

Speedy ‘‘Reduced’’ op de Komfit bracelet van Forstnerbands!

16 likes

Ik denk dat je gelijk hebt :grin:
Ik probeerde al een plaatje te vinden, maar lukte me niet.
Even onhandig en omstandig iig in het hanteren. Mijn Rolleiflex T (met 3.5 dacht ik ) taat bij m’n pa in de kast anders had ik er nu ook een horloge opgelegd om on topic te blijven…:wink:

26 likes

Gefeliciteerd, zie alleen geen foto? :upside_down_face:

1 like

Merci :pray:t2: :four_leaf_clover:

1 like

nog ff … totdat de middagdienst begint :tired_face::+1:

28 likes

12 likes

Dankjewel. Ik heb het opnieuw aangepast :sweat_smile:

1 like

Lettuce Zero-One-Seven.

40 likes

Op Erika’s Originals MN™Strap.
Derde onderweg.
Draagt heerlijk vind ik.

14 likes

Het was voor mij veel geld om neer te leggen maar ik heb geen enkel moment spijt gehad. het is echt een horloge wat je altijd kan dragen zelfs bij het dragen van formele kleding en er kunnen zoveel straps op, het staat em allemaal. Bedankt het gaat al wat beter gelukkig er zijn mensen die het erger hebben. Roy

2 likes

Evengoed een top pic :+1:t2:

1 like

24 likes

Grrrmbl - net eindelijk weer eens op de pols - komt de stift met kroon los…:grimacing:

23 likes

Goeiemiddag HF.

22 likes

15 likes

Ik heb deze nog geen 24 uur dus moeilijk te zeggen :joy: maar het voelt erg goed iig!

De spirit is ook mooi maar wel een heel ander horloge natuurlijk, wat stoerder maar ook wat meer dertien in een dozijn denk ik? De spirit is ook wel een slag groter. (40 ipv 38.5 en en bijna 50 lug to lug ipv bijna 47).

Ik vind deze zelf niet “te deftig” eigenlijk. Kan zo goed als overal bij wat mij betreft :man_shrugging: maar dat is persoonlijk uiteraard :slight_smile:

1 like