Wat dragen wij vandaag LIII

Wat een heerlijk horloge is dit ook! Het klopt van geen kanten dat ding, maar hij is zó tof :+1:

17 likes

Mijn nachtlampje

11 likes

25 likes

31 likes

22 likes

Een fijn weekend u allen

18 likes

Ik zat al een tijdje te loeren, nu maar een account aangemaakt :grin:

Ook handig voor het liken van mooie modellen.

2 likes

Crosspost.
Na 85 jaar onverkocht en onbemind in opslag gelegen te hebben, zit de kleine Cortebert Sport weer vol leven na een servicebeurt met vervanging van de veer. Amplitude +300 en haast geen afwijking. Heerlijk om deze weer te horen tikken. :+1:

39 likes

Prachtig! Ik had altijd al het vermoeden dan je de mooiste NOS horloges voor jezelf hield :wink:

1 like

24 likes

:slightly_smiling_face:

24 likes

Deze houd ik voor mezelf, omdat het een prachtig nos-setje is met tag en originele verpakking.
Maar ik houd ze niet allemaal voor mezelf hoor, @Tip heeft een Ancre Sita van me overgenomen die er ook mag zijn, en nog een stuk meer draagbaar wegens groter.
De Cortebert is al geconfisqueerd door mijn wederhelft intussen. :sweat_smile:

21 likes

Ik weet t john, ik heb ooit een supermooie Kelek van je overgenomen (vandaar het grapje) - die ik overigens niet durfde te dragen omdat ze in te mooie staat was. Siert nu de pols van @Mies1

2 likes

Ik zou nog een keer met haar trouwen als ik jou was!

4 likes

17 likes

Nice gefeliciteerd :ok_hand:

1 like

… heeft ze geen gelijk :relieved:

1 like

17 likes

Wat klopt er niet aan? Dat die te mooi is voor het oog?

Ze mag deze even dragen maar zal niks voor haar zijn, eens ze wist dat je dat dagelijks moet opwinden was de interesse over. :grinning_face_with_smiling_eyes:
Deze gaat na vanavond mooi weer in de mooie OVP met de tag rond de band. :wink:

16 likes