Wat dragen wij vandaag LIV

Prettig weekend iedereen! :raised_hand_with_fingers_splayed::watch:

20 likes

@brotherofasonofalange

18 likes

Als we t avond eten überhaupt halen is dit tegenwoordig onze avond invulling

T vreet energie en houd je “nogal” bezig ja.

1 like

Bezel is toch iets anders… :slightly_smiling_face: wil de kroon wel eens zien…en de mijne is groen…

10 likes

Dank je! Ben ooit voor de deze vintage seiko bullheads gevallen, heb beide kleurstellingen kunnen bemachtigen de afgelopen jaren :blush:

2 likes

Haha, join the club :rofl::rofl:

1 like

Volledig eensch! Het is eigenlijk een Meisterstück! :+1:t2:

1 like

Ah ja. In detail zal die niet geheel 1 op 1 zijn gekopieerd.

Maar dacht eerlijk dat glashutte hier origineel was.

Soit. Mooi horloge.

Haha alles is al een keer gedaan…had het andere horloge ook gezien en m.n. de cijfers vielen meteen op…eigenlijk het glashutte model is een Tribute op de eerste uitgaven jaren 60 geloof ik…dit staat op site gh; Inspired by history

The SeaQ is inspired by the “Spezimatic Typ RP TS 200”, the first Glashütte diver’s watch, and takes up sport diving as a theme. The shape of the case with polished facet is based on this original from 1969.

2 likes

Lijkt wel een bordeau bezel :grin:

1 like

Haha , beetje wel . Is een foto zonder filter ofzo .
Denk een beetje een waterig middagzonnetje vanuit het raam

1 like

Chronootje meegenomen naar de RAI, timen hoe lang ik moet zitten :smiling_face_with_three_hearts:

21 likes

Zou ook niet lelijk zo met een bordeau bezel hoor :grin:

1 like

Vandaag de beurt aan de Fiffer :sunglasses:

14 likes

21 likes

Deze vandaag eens aan gehad. De Cartier Tank Must 2021. Een groot plezier! :slightly_smiling_face::ok_hand:

Klein chique horloge aan redelijk brede pols (20,5 cm omtrek). Gaat heel prima in mijn beleving. Voor mij normaal, want in mijn jeugd hadden we niet anders. Een 36 mm Rolex Datejust werd in die tijd gezien als een groot horloge.:slightly_smiling_face:

Fijn weekend gewenst! :four_leaf_clover::wine_glass::wink:

31 likes

18 likes

Staat best tof ja .

2 likes

21 likes

Prachtige Orient Bambino IV met de smaragdgroene wijzerplaat.

Referentie FAC08002F0. Orient F6724 uurwerk met handopwinding en hacking. Kast diameter is 42mm en 22mm lugs. Let op die groene biezen op de leren band. Gaaf hoor.

21 likes