Wat dragen wij vandaag LIV

Nieuw bandje zojuist ontvangen vanuit Parijs. Lang niet slecht!

29 likes

30 likes

Leuke ‘klok’ en mooi horloge. :joy:

25 likes

Zo’n fantastisch aanwinst verdient echt de voorgrond :grinning:
Gefeliciteerd :champagne::+1:t2:

2 likes

34 likes

Vermoedde ik al. Maar echt praktisch - voor piloten althans - lijkt het me niet, eigenlijk :relieved:

1 like

Valt mee, die teller leest net zoals een klok en de dikke korte wijzer voor de uren is oranje. Als je eraan went leest het best intuïtief af.

En zeker militaire piloten dragen horloges absoluut niet voor gebruik tijdens missies. Timer functies zijn meer voor stand by tijden en dergelijke te meten en zo ook de alarmfunctie. Dit soort horloges doen veel meer dienst rond het vliegtuig dan in de cockpit zelf. Het horloge is trouwens wel ontwikkeld in samenwerking met Belgische F16 piloten om te bepalen wat zij belangrijke functies vonden en er zijn intussen ook heel wat custom versies van gemaakt voor diverse (ook buitenlandse) eskadrons.

1 like

Wissel naar de Duro op een nieuw bandje

21 likes

Mijn datejust 16234

22 likes

30 likes

Klopt, maar hij is mooi plat en dat heb ik onthouden.
Gewoon nog een keer bepotelen…:sunglasses:

1 like

44 likes

Heb je het nu over mijn oranje band? In eerste instantie, dacht ik, dat het niet zou passen met een plaat van antraciet. Maar ik vind het nu toch wel een erg mooie combi als je van (fel) oranje houdt tenniste.

1 like

26 likes

Vandaag de perpetual calender, ‘altijd’ de juiste datum.

E.e.a. uiteraard behoudens de werking van de batterij…en laat die nu net EOL indicatie aangeven…

23 likes

Zoals elke dag, lekker low key

27 likes

23 likes

Mooie combi van band en horloge.:+1::ok_hand:

2 likes

Niet de beste foto’s maar wel een geinige locatie perszaal Sparta

18 likes

Een prettige avond gewenst!

13 likes