Wat dragen wij vandaag LIX

31 likes

Mijn beste,

Heerlijk met mijn nieuwe Tudor het bos in!!
We hebben er van genoten!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

40 likes

33 likes

26 likes

24 likes

Dank u!
Ja, heb hem al een paar jaar maar nog steeds blij mee.

Bell&Ross

26 likes

25 likes

De klusprisma van m’n pa. M’n moeder wist niet wat ze ermee moest en m’n broer had ook geen interesse. Dus ik heb er maar twee schakels tussenuit gehaald (m’n pa was een paar maten groter en forser dan ik :sweat_smile:) en ga ik hem ook maar als klushorloge gebruiken.
M’n pa droeg hem altijd bij z’n favoriete bezigheid, sleutelen aan (oude) auto’s. Daarbij kreeg het ding het flink voor z’n kiezen als hij weer eens klem zat tussen een motorsteun en versnellingsbak ofzo :grin:.

Ik heb dit ding ook echt tig keer gerepareerd. Wijzerplaatpootjes eraan gelijmd, meerdere keren een nieuw glas, een keer de centrale tube van het uurwerk vervangen omdat die er finaal afgebroken was. Om het aantal keren dat het ding op de grond kletste wat te verminderen heb ik de onhandige haaksluiting een keer vervangen door een universele titanium vouwsluiting. Dat scheelde enorm :sunglasses:

Oftewel een horloge met een bewogen geschiedenis :blush:

30 likes

38 likes

34 likes

23 likes

Eerst met de Nautica: klussen op de boot, daarna met de Navitimer: zondag middag borrel😁

23 likes

Dank voor de mooie woorden! :ok_hand:

Allen dank voor de felicitaties. :grin:

Nu over op het horloge dat ik me 10 jaar terug op m’n 50e cadeau heb gedaan, de MeisterSinger Unomatik. Hiermee is tevens de horlogegekte begonnen.

Straks lekker uit eten met vrienden in Gildehaus hier net over de grens. :yum:

29 likes

Dagje zee afsluiten met een vers opgehaalde GMT

28 likes

Mooi gefeliciteerd!

Draag m veel te weinig. Telkens wanneer ik denk dat onze wegen gaan scheiden … :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

23 likes

Ik vind hem wel wat!

1 like

Dagwissel. oude foto, te lui om een nieuwe te maken :wink:

15 likes

Dark Mantra Ray SKX vandaag. Favoriete mod.

22 likes

37 likes