Wat dragen wij vandaag LV

Hier vandaag ook de Chopard, maar ik ben gedwongen te double wristen!

Klant had een Seiko Digitaal/Analoog die niet meer te maken was onder de aanschafprijs. Klant is daarvoor gecompenseerd met een ander horloge. Seiko werd voor mij achtergelaten om te kijken of ik er nog wat mee kon. Wijzers lagen los in de kast, uurwerk zat los en scheef en het scherm was stuk.

Ik heb de band opgemaakt met cape cod en een schuurspons…. en de wijzers er alleen met behulp van een pincet weer op kunnen drukken. Gelukkig heb ik met de analoge wijzers geen digitaal nodig! Alle andere functies kun je niet meer zien, maar die heb ik ook niet nodig :grin:

Een gratis Seiko dus :sweat_smile:

Ps. Op afstand lijkt het toch net een camo wijzerplaat :stuck_out_tongue_winking_eye:

23 likes

Maurice de Mauriac (met Suunto kompas).

8 likes

23 likes

13 likes

De F-91W van stal gehaald.

17 likes

Goede middag allemaal :sunny:

20 likes

G-shockje om vandaag :muscle:t2:

27 likes

21 likes

25 likes

25 likes

28 likes

Bijzondere locatie?

Kruislings

26 likes

Werkende met de Sealander

27 likes

De oerdaily:

12 likes

Eindelijk weer gezellig buiten de deur kunnen lunchen. Fijn dat het weer kan!

(Let vooral niet op de Hublot van de overbuurman)

29 likes

HMT ‘Pilot’.

19 likes

Die heb ik in gedachten, maar hoor verhalen over de lagere lunette, terwijl die V1 van mij nu juist veel meer op de D lijkt. Ook zijn er klachten over de minder goede lume en dat deze Synchron homage de bezel van de D heeft en dat dit minder goed oogt. Ik ben benieuwd of er nog een versie 3 komt…

12 likes

In de v3, deze dus, hebben ze dat weer teruggebracht naar de v1 hoogte.
Ik heb de v3 daarom juist rechtstreeks bij hen zelf besteld.

De lume kan ik niet goed beoordelen, maar is matig (is maar net waar je het mee vergelijkt, die van mijn Doxa 200 sub is ook niet geweldig)

Vind deze bezel overigens prima. Maar goed smaken verschillen.

1 like