Cool! Wist niet dat er al een V3 was! Is de datumschijf ook 'lumed" zoals bij V1, hoorde dat bij een serie er wèl en niet verlichte datumschijven waren. Datumschijf is bij mij minder goed verlicht dan de lume.
Ja, dit is de lumed datewheelversie, maar dat zie je nu niet natuurijk. Best een aardig detail. Weet eigenlijk niet waar ze dat vandaan hebben. Nog niet eerder gezien.
De content vd updates zijn lastig te vinden voor de v3, op de site staat echter wel netjes onder het model de specs van v3.
Op hun facebook-account staan wel wat info over de inhoud van de updates van 2 naar 3.
Niet echt. Afvoerputje van Recife aan het opruimen.
Ik zeg: NA goedgekeurd. Een Presage Negroni is echt gebaseerd op de echte (Campari) Negroni. Doen ze goed bij Seiko.
Wow,
Wat een gaaf horloge!!!
Die plaat is cool met dat kleurverloop!
Dank, er zwerft nog een rond van @Lexaf exact hetzelfde maar dan van het Nederlandse merk Prisma
Dat zie je - helaas - maar weinig die ingegraveerde markeringen ipv opgelegd
Vind het bij deze een prachtige match met de rest van de wp, gefeliciteerd met de NA?!
Leuke manager, fijne dial
Weinig of geen natuurlijk licht meer, en de wijzers vallen met de polijstbeurt bijna weg tegen de plaat, maar wat is het horloge afleesbaar dankzij de excellente lume blokken en de heldere print. Met het MoD pijltje op de wijzerplaat. En Great Britain op de dial. Daar heb ik er maar eentje van in de kist.
Heb jij Eddie z’n arm omgewrongen of zo?
MoD?
Ministry of silly walks
Defensie dus.