Wat dragen wij vandaag LVIII

14 likes

Moggûh HF :sunny:

16 likes

17 likes

6 likes

Druk dagje :hot_face: toch even we G10 posten.

18 likes

Vooral dit

Maar ook een beetje dit.

En ja, ik vind het zelf ook jammer maar niet heel storend. En verder een heerlijk subtiel maar niet te formeel horloge! :ok_hand:

1 like

13 likes

Met de Pogue lekker shinen in de zon :sunny:

13 likes

Ja dat begrijp ik dat het een Ocean Rover is. Ze hebben al een tijdje versie 2 daarvan op de markt, met een SW200 uurwerk erin ipv hun “eigen uurwerk” (wat ook gebaseerd was op iets… dat zal je vast weten)?

En in versie 2 heb je b.v. de keuze voor een ceramische bezel. Bepaalde afwerkingen zijn net wat strakker/anders dan in v1.

2 likes

Mijn SMP wordt geserviced, dus dan mijn Seiko Prospex Save the Ocean weer eens om. Ook een fijn horloge!

7 likes

21 likes

Op hoes op an.
Bijna weekend🙂

28 likes

Ja wat je zegt klopt inderdaad, versie 2 heeft betere afwerking + het Sellita uurwerk. Mijn voorkeur ging in dit geval uit naar een variant met blauw/goud accenten, zonder ceramische bezel.

Het uurwerk wat er nu inzit, doet niet geheel onder in performance maar een SW200 zou natuurlijk wel optimaal zijn. Al met al, een leuk horloge moet ik zeggen. Thanks voor je input :), zelf ook eentje gehad?

1 like

Matcha Time

28 likes

16 likes

Bijna weekend :sunny:!

10 likes

25 likes

21 likes

Speedy 3861, en morgen op pad voor de MoonSwatch!

25 likes

Nee niet gehad maar wel onderzoek naar gedaan, vond het wel een interessante optie!

1 like