Vooral dit
Maar ook een beetje dit.
En ja, ik vind het zelf ook jammer maar niet heel storend. En verder een heerlijk subtiel maar niet te formeel horloge!
Ja dat begrijp ik dat het een Ocean Rover is. Ze hebben al een tijdje versie 2 daarvan op de markt, met een SW200 uurwerk erin ipv hun “eigen uurwerk” (wat ook gebaseerd was op iets… dat zal je vast weten)?
En in versie 2 heb je b.v. de keuze voor een ceramische bezel. Bepaalde afwerkingen zijn net wat strakker/anders dan in v1.
Mijn SMP wordt geserviced, dus dan mijn Seiko Prospex Save the Ocean weer eens om. Ook een fijn horloge!
Ja wat je zegt klopt inderdaad, versie 2 heeft betere afwerking + het Sellita uurwerk. Mijn voorkeur ging in dit geval uit naar een variant met blauw/goud accenten, zonder ceramische bezel.
Het uurwerk wat er nu inzit, doet niet geheel onder in performance maar een SW200 zou natuurlijk wel optimaal zijn. Al met al, een leuk horloge moet ik zeggen. Thanks voor je input :), zelf ook eentje gehad?
Nee niet gehad maar wel onderzoek naar gedaan, vond het wel een interessante optie!