7 likes
Ik neem vast een voorschot op de Speedy hype.

Op nato gezet. Zo relaxed, heerlijk stijltje. Ik vraag me af of ik hem nog ooit terug op staal ga zetten.
29 likes
Dat is altijd het proberen waard 
1 like
Nog steeds in love❤
@MannetjeMar @Apeks heb nu met het licht gespeeld en moet zeggen ben zelf onder de indruk van de foto.
26 likes
Nice 
2 likes
Thnx man!
1 like
Staat ie weer te shinen die jongen 

2 likes
Vergeet niet de 4 tientjes extra voor de fles whisky om de nare bijsmaak weg te spoelen van het made in Russia verhaal 



















