Heerenveen
Mooie band!
De seiko mag even aan. Hij doet het weer, waarschijnlijk voor korte tijd. In het boekje staat dat hij eens in de twee, drie jaar moet worden nagekeken. Laten jullie dat doen bij goedkope horloges?
Supergaaf! Lichtgewicht?
Heel dik!
Hee, jij hebt hem. Gaaf man.
Dank! Zeker een mooi exemplaar. Als ik er wellicht op uitgekeken ben is hij vast op het forum te vinden
Nee hoor ik zou op dit moment niet gezien willen worden met een Russisch horloge om mijn pols, en bovendien zou ik mezelf iedere keer ergeren als ik er naar kijk, en dan heb ik het niet over kwaliteit oid.
Mag ik die mening hebben van je?
Wat vroegere generaties van een land uitgespookt hebben is zo niet relevant. Dat noem je nl geschiedenis.
Ik ben gek van spullen uit Duitsland en Japan bv. Maar ik kan me voorstellen dat mijn opa (een verzetstrijder) er gedurende 40-45 anders over dacht.
We leven nl nu en niet tig jaar terug, en nu vind ik de Russische overheid niet lief.
Het horloge waar het hier over gaat zit qua fabricagejaar ongeveer even dicht bij de tweede wereldoorlog als bij nu ,
Dus als het mag van jou vind ik je argument nog steeds behoorlijk infantiel
Vergis je niet.
Voor de mensen die nu allerlei websites afstropen in de hoop ergens een goedkope rus tegen te komen, heb ik ook geen goed woord over.
Die mogen ze wat mij betreft ook kielhalen.
Dat heb ik hier in diverse topics ook meermalen voldoende duidelijk gemaakt.
Dat is echter totaal iets anders dan nu een oud horloge dragen wat al jaren in mijn bezit is.