Carbon met titanium binnenkast en op een Nomos 2 piece perlonnetje, weegt idd niet veel en draagt heerlijk.
Dank je wel, ben er erg blij mee en minimaal voor deze zomer gesteld denk ik. (hoop ik )
Carbon met titanium binnenkast en op een Nomos 2 piece perlonnetje, weegt idd niet veel en draagt heerlijk.
Dank je wel, ben er erg blij mee en minimaal voor deze zomer gesteld denk ik. (hoop ik )
Nog even Ed en de mensen gaan horloges de schuld geven van de oorlog, onzin natuurlijk. Heb van Bill destijds een Raketa gekregen, moet ik mij nu schuldig gaan voelen wat ze in de CCCP tijd allemaal gedaan hebben. Tuurlijk niet, kunnen we ook niets meer bij Ali kopen. Gaan ze ook niet netjes met minderheden om!
Maar goed, wat dragen we vandaag. Rolex even in zijn mandje en weer even een Oris om, komt gelukkig uit een neutraal land
Mooi plan. Helaas kan ik je niet helpen, heb alleen G chrono’s
Succes ieg
Lekkere band voor die periode Ik heb hem zelf in blauw, bijna zelfde gatenpatroon en dan van Certina
10 jaar geleden al eens gedaan maar toen wel met een groep. Ik weet niet hoe ze tegenover individuele bezoeken staan
Of een andere groene leersoort; hagedis, struis? Ook mooi klassiek en passend
Hij is gaaf Jasper