Mogguh en probeer te genieten van deze mooie dag .
27 likes
Heerlijk! Welk eiland?
Daar moet je ’ in ’ Chris
En terecht trouwens 
1 like
Bijzondere Monaco.
1 like
Ja man snap ook niet dat ik hem ooit in heb geruild op n sub. Maar goed die is er nog en deze nu ook weer. Nu nog even een Omega mediumsize rubberband scoren…
Iemand eentje im Angebot toevallig?
























benieuwd waar ik mee thuis kom 

