Wat dragen wij vandaag LVIII

Misschien moeten we een crowdfunding opzetten voor een nieuw glaasje? De rest gaat nog wel :grin:

Hoi of sta jij ook in de rij :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Niet in de rij te vinden :innocent:

:ukraine: Please :peace_symbol:

12 likes

Wat is dat blauw fantastisch.

Straks maar eens op maat laten maken.

19 likes

Fijne dag allemaal!

27 likes

Moggûh HF :sunny:


Fijne dag allemaal.

14 likes

Voortzetting van de discussie Wat dragen wij vandaag LVIII:

Goedemorgen,
Vandaag wordt het de Seamaster 200m 166.091

18 likes


Heb hem niet ingesteld, kalender functie werkt niet meer. Pusher/mechaniek werkt niet. Reparatie is duurder dan horloge zelf.
Maar loopt verder als een zonnetje

14 likes

28 likes

Die heeft een zwaar leven gehad, maar zo cool :star_struck:

Ook een bijzonder model. Zo te zien hebben we er een toolwatch fan bij op het forum👍.

2 likes

Eindelijk een nieuwe bezorgwagen met mooie bestickering. :partying_face::+1::grin: Nu dus ochtendje vlees bezorgen bij klanten met de Casioak. :cut_of_meat::cow2:

10 likes

Ik sta hier alleen voor het leedvermaak🤣
Kopje koffie erbij en kijken hoe gek mensen zijn

8 likes

Goedemorgen 50 ies tour de france om de pols vandaag

11 likes

Goedemorgen allemaal :coffee:


Vandaag weer de „daily beater“

Fijn weekend!

13 likes

25 likes

26 likes

Ball Marvelight vandaag.

19 likes

Dankjewel.
Ja, ik ben zeker een toolwatch fan :smiley:
Binnenkort verwacht ik nog een leuke Seamaster 120. Als die terug is van groot onderhoud stuur ik een plaatje.

2 likes

21 likes