Wat dragen wij vandaag LX (deel 60)

Wissel naar de Pam 000 met de Ali band.

Fijne avond.

25 likes

22 likes

Vandaag een dagje Interlaken :switzerland: gedaan. Wat bizar veel horlogewinkels in het centrum. Allemaal naast elkaar.

43 likes

Nee, dat deed hij niet. :slight_smile: Hij had z’n zelfbouw-duiker om, wat ik een kek ding vind, maar ik stond gewoon met 't Sericaatje om in de volle wind te pogen die BBQ aan te houden (echt veel wind) terwijl zij binnen aan de jolijt zaten. Ik moet bijna een traantje wegpinken, er ontbraken nog net zwavelstokjes aan.

Voor wie nu denkt, hee, die foto heb ik gezien. Ja, sorry. Veel afwas.

19 likes

:snowflake: :beers:

Oeps, verkeerde topic :sweat_smile::beers:

8 likes

Komt inderdaad niet vaak voor. Hier wat meer info:

2 likes

16 likes

27 likes

Prachtige foto :+1:

2 likes

Wel een hele goeie; Rochefort. Een van favorieten hier :yum:

1 like

. . .

43 likes

Even omgedaan voor een afscheidsfoto, het horloge krijgt een andere eigenaar.
Ik verbaas mezelf dat ik hem verkocht heb, want toch echt een heel fijn horloge.
Ik vond met name de (integrated) band en de kastvorm heel fraai. De afwerking top. De wijzerplaat een beetje vlak/laf.
Dat en dat het toch niet helemaal mijn stijl was maakte dat ik.het altijd liet liggen.
Maar leuk hem ervaren te hebben. Goed (onderschat?) horloge

21 likes

Dankje!

Een Serica op tropic.

Nee, dat heb ik niet. Ik heb weinig zin in een gerookte Camille Fournet en het was vandaag tijd voor een mannenhorloge!

21 likes

Hoe vond je de sluiting vd band?

Heel makkelijk. Ging heel soepel open en dicht. Zowel de ‘‘klik’’ van de band als het klepje zodat hij niet open kan schieten. Maar zat toch goed gesloten

1 like

35 likes

Goedemorgen allemaal.

18 likes

Met veel moeite mijn laatste NA van mijn pols kunnen pellen, maar voor de laatste nachtdienst van deze week toch maar weer eens de Militaire omgeslingerd 🥲

30 likes

Goede morgen allen. Ik heb maar een vakantie horloge omgedaan.

Fijne dag gewenst!

26 likes