Wat dragen wij vandaag LX (deel 60)

14 likes

Nou meneer neemt de bewaking van onze straat nogal serieus, vooral eksters en katten staan op zijn zwarte lijst.
Net op het moment dat hij naar buiten ging stoof een kat weg. Hij erachteraan natuurlijk! En na een dubbele flikflak in de tuin van de buren was het kwaad geschied.
Kat weggejaagd, en hij 2 wervels verschoven gdvd!!
Gellukkig geen hernia maar pijn in de onderrug.
Gaat gellukkig al een stuk beter na enkele rug kraak sessies. Kat trouwens niet meer gezien :rofl:

29 likes

26 likes

Kan er maar een zijn vandaag.

15 likes

:grin::muscle:

16 likes

@repko kijk je even mee? Heb jij ook niet dit model?

:sunglasses:

10 likes

Hahaha, het is net of je het over mijn hond hebt , is precies hetzelfde , hopelijk weer snel herstel .

2 likes

11 likes

Weekje vakantie gehad en maar 1 horloge mee: de Squale 1521 met polished kast en zwarte plaat.

20 likes

18 likes

16 likes

Zeker weten!

Vandaag was het wederom de Blancpain… zojuist opgekuist voor een nieuwe dag morgen :ok_hand:t3:

37 likes

Dam Marco! Prachtig :fire::sweat_drops:

1 like

Funky Citizen! Leuk ding :ok_hand:t2:

1 like

Thnx man! Jaren 90 beetje herbeleven😅

1 like

Zometeen even een rondje vliegen met deze pilot!

20 likes

Wauw! Deze is echt vet!
Ik heb deze niet. Helaas!
Wel deze, lijkt erop:

10 likes

Thnx!! Dit is idd een gaaf exemplaar! Binnenkant dial is in meters en niet in feet. Je hebt ook de feet variant maar dat vind ik lastiger rekenen onderwater…

Vandaag weer ophaald. Nieuwe pakkingen in/schoongemaakt en onderdruk afgeperst dus we kunnen weer😀

Aangezien het horloge een poosje heeft gelegen daar, leg ik hem ff op de vensterbank zodat het horloge weer kan opladen. Functiemeter staat op NG(no go) moet naar level 1 of 2

Jij hebt het NL model. Ook heel mooi👌

Van mij is bicolor variant uit Curaçao :wink:

2 likes

Klaar voor de zomer.

12 likes