Wat dragen wij vandaag LXII

Dat is nou net het probleem, als ik een mooi horloge zie geef ik een like maar ook bij een leuk of informatief antwoord en dan ben je er rap doorheen jammer genoeg :cry:

1 like

2de switch van vandaag :sweat_smile: Het is weer zo’n dag.

3 likes

10 likes

27 likes

13 likes

Crosspost :partying_face: Mijn verse NA!

:beers:

21 likes

12 likes

Snap niet dat jij nog TL-1 bent. Je bent toch al 'n tijdje behoorlijk actief aan het posten.:thinking:

Ruim een jaar, maar probleempje geweest kreeg toen een ban. Was eerst Ferry1959, mocht weer terug komen met een andere naam. Wacht gewoon geduldig af wanneer het mij gegund wordt dat ik naar TL-2 mag. Wel jammer want ik wil 2 horloges verkopen, dus dat wordt dan via FB of via een buitenlands forum. Hier mag het voorlopig niet, misschien einde van het jaar.

4 likes

Nou ja, zoals Barry Stevens altijd zei:"Vooal doogaan!":grin: Komt vanzelf goed!:+1:

1 like

Terrasweer :sunny: :partying_face:

15 likes

33 likes

13 likes

Hoi Fred,
Is dit een Oriënt?
Waar staat de ‘22’ voor?

1 like

11 likes

Fijne dag!

12 likes

21 likes

Ja Paul, is een Oriënt. Zou het echt niet weten waar die 22 voor staat, zou ik moeten googelen. Heb hem nu pas voor de 2e keer een dagje om en een paar maanden geleden gekocht. Ga richting de 60 horloges en sommige krijgen weinig draagtijd ondanks dat ik iedere dag van horloge wissel :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Moge! :sunglasses:

17 likes

Tsjeemig, 60? :scream:
Maar, leuk horloge, altijd mooie prijs/kwaliteit bij Oriënt.

1 like