Wat dragen wij vandaag LXII

10 likes

23 likes

26 likes

26 likes

Weer geen ‘echt’ horloge :grimacing:

5 likes

Vind ik ook net zoals bij Citizen, zijn gelijkwaardig met elkaar daar heb ik er ook 7 van :wink:

Zeg ik ook altijd tegen de kids, dus heb ze zelf maar allemaal een echte gegeven :wink:.
Maar je weet wel hoeveel stappen je gemaakt hebt, dat kan ik nou net niet af lezen op een automaat :grin:

1 like

Kijk, daar gaan we al, ik maar 4 EcoDrive’s :+1: :yum:.
Ik ben door het HF wel iets kritischer geworden de afgelopen maanden. Geen Seiko, Citizen meer gekocht de laatste tijd.
Leuke hobby :+1:

1 like

Ik heb ook een Orient automaat met gangreserve indicator, dan kun je in ieder geval aan het metertje zien hoe actief je met je arm hebt bewogen :slight_smile:

Iets met onder de indruk zijn van de kwaliteit en lumen

13 likes

22 likes

Ja joh, je kan het zo gek maken als jezelf wil. Maar onderschat niet dat een Seiko en een Citizen ook duur kunnen zijn. Maar ben een heel klein beetje verslaafd, zojuist net weer een horloge gekocht. Na de vakantie komt daar een NA van :smiley:

2 likes

Die blijft mooi

1 like

Mijn allerjongste Citizen, oud & stijlvol UNESCO erfgoed mee op de foto :sunglasses:

11 likes

35 likes

Zo’n indicator is inderdaad wel handig, maar dat trekt mij niet over de streep voor een Oriënt, hoe aantrekkelijk ook :+1:.

1 like

Sluier, tipje enzo?

#crosspost

28 likes

27 likes

Inderdaad zeg. Maar meestal vind ik de dure Zwitsers niet eens mooi, zeker die drukke met die extra complicaties zoals maanfase etc, maar ieder zijn smaak, gelukkig.

1 like