Vind ik ook net zoals bij Citizen, zijn gelijkwaardig met elkaar daar heb ik er ook 7 van
Zeg ik ook altijd tegen de kids, dus heb ze zelf maar allemaal een echte gegeven .
Maar je weet wel hoeveel stappen je gemaakt hebt, dat kan ik nou net niet af lezen op een automaat
Kijk, daar gaan we al, ik maar 4 EcoDrive’s
.
Ik ben door het HF wel iets kritischer geworden de afgelopen maanden. Geen Seiko, Citizen meer gekocht de laatste tijd.
Leuke hobby
Ik heb ook een Orient automaat met gangreserve indicator, dan kun je in ieder geval aan het metertje zien hoe actief je met je arm hebt bewogen
Ja joh, je kan het zo gek maken als jezelf wil. Maar onderschat niet dat een Seiko en een Citizen ook duur kunnen zijn. Maar ben een heel klein beetje verslaafd, zojuist net weer een horloge gekocht. Na de vakantie komt daar een NA van
Die blijft mooi
Zo’n indicator is inderdaad wel handig, maar dat trekt mij niet over de streep voor een Oriënt, hoe aantrekkelijk ook .
Sluier, tipje enzo?
Inderdaad zeg. Maar meestal vind ik de dure Zwitsers niet eens mooi, zeker die drukke met die extra complicaties zoals maanfase etc, maar ieder zijn smaak, gelukkig.