Wat dragen wij vandaag LXIII

De beste dag van de week. Het hele weekend nog voor de boeg! En een paar mooie dagen, ook nog. Ja, ik heb echt een hekel aan een pak dragen. Doe ik zo min mogelijk. Voor mij dus (bijna) iedere dag casual friday! :grin:

Blijf met veel plezier naar die leuke Nomos kijken, trouwens! :+1:

1 like

Mooie T.D.France :ok_hand::hugs:

Goedemorgen op deze mooie zonnige dag

30 likes

Hier geen reissores, Balkonia, maar met zomerkoninkjes en een dressy Molnija. :sunglasses:

20 likes

31 likes

Ik doe qua merk lekker met @Kad mee: Junghans Max Bill 34 mm handopwinder (NA: Junghans Max Bill 34 mm).

21 likes

28 likes

Deze maar weer, waarom eigenlijk ook niet? :ok_hand:

31 likes

Oh hier zeer zeker ook niet hoor
Mijn laatste post was nog op Schiphol.
Dit is al in Griekenland .
Heel veel voorspoediger kan het niet.

Ik had wel moeite met kiezen wat er meeging.
Ik blijk wel veel echte zomerkoninkjes te hebben

13 likes

Vrijdag, bijna weekend!

13 likes

Bedankt. Hij komt standaard op dit bandje. Ik zoek nog iets leuks voor er op, maar kom altijd bij leer uit. In de zomer niet echt ideaal. Mss toch maar eens bij forstner kijken voor een stalen bandje.

Ik ook. :innocent:

1 like

Zomer = Rubber

1 like

Gisteren verdween er een keeper, en daarna voelde het een beetje ’ wiebelig’ om de pols…5 tellen later dondert ie bijna op de grond :confused:

Nu in oude stijl verder

29 likes

Ach, dit is Twente :smiling_face_with_three_hearts: en sinds gisteren een andere motor. Duitse Münsterland naast de deur, dus hier gaat t ook goed. :grin:

Maar veel plezier daar! :beers:

1 like

De CWC RAF Chrono vandaag.
Rustig aan op deze mooie dag.
Fijn weekend iedereen!

16 likes

Met dit zomerse weer een beetje bling om de pols geslingerd…

7 likes

Morning Y’all :sunny:

15 likes

hot NATO day

23 likes

Ik heb nog geen enkele rubber band gevonden die ik aangenaam dragen vind. Dan eerder een MN strap maar dat geeft weer extra dikte onder de kast, terwijl de nomos net zo lekker dun is.

1 like

13 likes